فرصتی جهت ارتقاء درآمد و اشتغال

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 3290

پکیج فرصت


پکیج فرصت

متأسفانه هر روز بر تعداد بیکاران جامعه اعم از تحصیلکرده و افرادی با تحصیلات پایین‌تر افزوده می‌گردد. دیگر دوران استخدام در شرکتهای دولتی و خصوصی به پایان رسیده‌است و باید به دنبال راههای جایگزین کسب درآمد بود. فردی که از صبح تا شب جهت درآمدی حدود 2.000.000 تومان در ماه یا گاهاً بسیار کمتر از این مبلغ وقت صرف می کند، آیا وقتی برای گذارندن با خانواده و تفریحات دارد؟ از آخرین باری که به تعطیلات رفته‌اید چقدر می‌گذرد؟ آیا رفتار مدیران و مسئولان در محل کار با شما مناسب است؟ آیا درآمد فعلی‌تان جوابگوی هزینه‌های گزاف زندگی امروزی می‌باشد؟ انتخاب با شماست؛ یا همین امروز دست به کار می‌شوید و مسیر زندگیتان را تغییر می‌دهید یا به روزمرگی خود با حداقل درآمد همراه با استرس بسنده می‌کنید.

بی‌شک هر کدام از ما تواناییهایی داریم؛ اما غالباً با مشکل مالی و عدم پشتیبانی مواجه هستیم. ایده‌های پیشنهادی ما به نحوی است که تقریباً شامل همه اقشار اعم از افراد تحصیلکرده و افراد با تحصیلات پایین می‌شود. سعی ما بر این است مشاغلی را به شما پیشنهاد دهیم که اولاً کمتر آنها را شنیده‌اید و یا شاید از درآمد بالای آنها بی‌خبر بوده‌اید؛ دوماً با حداقل سرمایه (زیر 5.000.000 یا گاهاً زیر 1.000.000 تومان) قابل راه‌اندازی است. گرچه مشاغلی هم هست که حداقل سرمایه اولیه آنها30.000.000 تومان است.

ما ادعای واهی نداریم که یک شبه پولدارتان می‌کنیم یا در بدو شروع، به درآمد کلان میلیونی دست پیدا می‌کنید، از قدیم گفته‌اند: هر که بامش بیش، برفش بیشتر. همه چیز به تلاش شما بستگی دارد، کسانی هستند ظرف یکسال به ثروت قابل توجهی رسیده‌اند و کسانی دیگر که بعد از پنجاه سال هنوز کارگر دیگرانند و در خانه استیجاری زندگی می کنند. یادتان باشد:

فقط خود شما مسئول زندگی خودتان هستید

باور کنید همین امروز هم دیر است, فردا دیرتر و تا چشم باز می‌کنید می‌بینید سن و سالی از شما گذشته و باید با حداقل درآمد بازنشستگی گذران زندگی کنید.

ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!

با یک جستجوی ساده در اینترنت، سایتهای بسیاری با تبلیغات گسترده در زمینه کسب و کارهای میلیونی پیدا می‌کنید که غالباً جنبه تبلیغاتی دارد. شوربختانه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اعتمادکردن سخت است؛ چرا که هر روز انبوهی مطلب در راستای کسب و کار با درآمدهای کلان (که حتی قابل تصور هم نیست) در فضای مجازی منتشر می‌شود. این مطالب از دو صورت خارج نیست:

* یا کلاهبرداری و شیادی است

* یا استفاده از مطالب قدیمی و کپی‌شده از سایتهای خارجی است که هیچ کاربردی در کشور ما ندارد.

این مسائل باعث شده تا اعتماد عمومی پایین بیاید. افتخار ما این است از معدود سایتهایی هستیم که به هیچ عنوان تحت موارد بالا نبوده، نیستیم و نخواهیم بود. البته باید یادآوری کنم پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می‌شود، این طور نیست که ما هیچ درآمدی از تهیه این پکیج بسیار کاربردی و صد در صد عملی، کسب نمی‌کنیم و فقط محض رضای خدا آن را در اختیار شما قرار می دهیم، به هیچ وجه..

«این ریسک نیست، یک تجربه کاملاٌ متفاوت در جهت تغییر زندگی است»

جهت اعتماد هر چه بیشتر شما عزیزان چند مورد را لحاظ کرده‌ایم که عبارتند از:

* سایت ما زیرمجموعه سایت پرقدرت فورکیا است که در صورت ارتکاب هر گونه تخلّف فوراً حسابمان را مسدود و از ادامه کار جلوگیری می‌کند.

* سایت دارای نماد الکترونیکی و تضمین خرید است.

* پشتیبانی قوی پس از خرید شما از طریق ایمیل و تلگرام وجود دارد.

ارزش پکیجی که پیش روی شماست معادل 50/000 تومان است که با تخفیف 60 درصدی فقط 20/000 تومان عرضه می گردد. بیایید فکر کنیم که بر فرض محال این پول را از دست بدهید (هرچند که ما در قبال یک ریال آن هم متعهد هستیم) چه اتفاقی می افتد؟؟ با این مبلغ ناچیز می‌توانید یک عدد تی‌شرت بخرید که پس از مدتی مجبورید آن را دور بیندازید یا اینکه سرمایه‌گذاری کنید و تا آخر عمر از آن بهره ببرید، انتخاب با شماست.

جهت دریافت پکیج «فرصت» روی گزینه زیر کلیک کرده تا به محض پرداخت، لینک حاوی آن جهت دانلود برایتان ظاهر گردد. این لینک به طور خودکار به ایمیل شما نیز ارسال می‌شود؛ اما اگر به هر علتی آن را دریافت نکردید از طریق گزینه تماس با ما، آن را با قسمت پشتیبانی سایت در میان بگذارید تا ظرف مدت 48 ساعت دوباره برایتان ارسال شود.


مبلغ واقعی 218,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 87,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 361

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

راهکارهای فرصت صد در صد عملی، بدون ریسک و تضمینی برای درآمد شماست...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما